Ist die HuffingtonPost die Zukunft des Journalismus?
Cherno Jobatey zur Zukunft des Journalismus und zur HuffingtonPost im Masterstudiengang "Leadership in Digitaler Kommunikation" am 18.6.2014
Cherno Jobatey zur Zukunft des Journalismus und zur HuffingtonPost im Masterstudiengang "Leadership in Digitaler Kommunikation" am 18.6.2014
[share_buttons] Sie ertrinken in Informationen und dürsten nach Wissen Zu viele unwichtige Informationen, ständige Unterbrechungen bei der Arbeit, sinkende Produktivität – das sind die zentralen Ergebnisse der Workplace Survey 2013 des Personaldienstleisters Office Team angesichts der wachsenden Anzahl von E-Mails. Wer Dauerstress vermeiden will, muss also konsequent das für sich Relevante abarbeiten und den Rest [...]
[share_buttons] The Brand2Global Conference program follows the precedent set in previous conferences, offering a variety of high-caliber presentations and panel discussions strong on content and short on sales pitches. The event also features interactive Roundtable sessions where attendees can drive the discussion with the conference speakers and with each other. Organized by a Program Advisory Board (I am member) [...]
[share_buttons] Am 1. und 2. Oktober findet in London die Konferenz Brand2Global statt: "Brand2Global Conference is an annual event designed for professionals who drive global marketing and are responsible for international market share and revenue. If you’re a global marketing practitioner, we hope you’ll join us, October 1 & 2, in London for this exciting [...]
1. Digital Brand Storytelling Digital Brand Storytelling is the narration of brand stories using digital technologies while leveraging the exceptional qualities of those technologies. The near future brings increased interest in digital brand storytelling in theory and in practice: the primary reason being the increased importance of digital brand management, that in turn leads to [...]
Digital Brand Storytelling is the narration of brand stories using digital technologies while leveraging the exceptional qualities of those technologies. The near future brings increased interest in digital brand storytelling in theory and in practice: the primary reason being the increased importance of digital brand management, that in turn leads to an increased interest in [...]
[share_buttons] Google Glass: Sehr leicht, angenehm zu tragen. Es gibt viele Funktionen, die sich durch Tippen und Wischen auf dem Bügel auslösen lassen. Sichtfeld gut zu sehen. Kein Augmented Reality wie oft behauptet!
[share_buttons] Startschuss für den PR-Bild Award 2014: Die Suche nach den besten PR-Bildern des Jahres aus Deutschland, Österreich und der Schweiz hat begonnen. Ab sofort bis Mitte Juni sind wieder PR-Fotos willkommen unter http://www.pr-bild-award.de/ Link zur Pressemitteilung Beliebig viele Fotos für sechs Kategorien dürfen eingereicht werden. Fotos von Unternehmen, PR-Agenturen, Stiftungen - Bilder, die während [...]
[share_buttons] Brandamazing, Autoren Sven und Jon Christoph Berndt, 2.August 2013, Foto : C : Stephan Rumpf Was starke Marken heute wirklich brauchen, darüber diskutieren Sven Henkel® und Jon Christoph Berndt®, zwei Topexperten aus Wissenschaft und Beratung, in ihrem neuen Buch "Brand New". Die immer wichtiger werdende Kraft begehrenswerter Marken zeigt, dass eine Marke weder Logo noch [...]
Yacoff Sarkovas is the new member in the Advisory Board of the worldwide unique Post-MBA “Digital Brand Management around the World”. Sarkovas is CEO of Edelman Significa in Sao Paulo, Brazil. The Master Class of the University of the Arts Berlin is aimed at Executives to let them experience the 4 most important and inspiring [...]